Rozhovor s naším hráčem a trenérem Honzou Novákem:)

24.03.2020 17:35

Rozhovor s Janem Novákem, naším odchovancem, který v našem klubu působí od svých 8 let, aktuálně patří k oporám našeho klubu v družstvu mužů a zároveň působí jako trenér mladší přípravky TJ Sokol Hořiněves.

 

 

Jak jste začínal s fotbalem a jak jste se dostal k trénováni v Hořiněvsi?

S fotbalem jsem začal jako menší kluk, tak v 8 letech, kdy u nás v Hořiněvsi jsme si s kamarády chodili kopat na fotbalové hřiště a jednou tam zrovna probíhal trénink místního mládežnického mužstva. S kamarády jsme se dohodli, že bychom se rádi zapojili a začali také trénovat. Začalo nás to strašně bavit a dostalo se to do stadia, že fotbal miluji.

K trénování jsem se dostal, když mě Ota Rejfek mladší oslovil, jestli bych se nechtěl zapojit v trénování mládeže v našem klubu.

 

Na co nejraději během svého dosavadního působení v Hořiněvsi vzpomínáte?

Nejraději vzpomínám na to , jak se nám ze začátku všichni smáli , že jsme vesnice, kde máme křivé hřiště, že furt prohráváme a že nikdy nikoho nebudeme porážet. Postupem času jsme ukázali, že se někteří velice mýlili. My jsme se nevzdávali a makali jsme na sobě a i jako tým a díky tomu o pár let, už nás všichni brali vážně a někteří z nás měli strach, že když jsme přijeli, tak říkali, „ježiš to je Hořiněves“, ta nás zas porazí. Na všechny naše mládežnické úspěchy rád vzpomínám a budu dál rád vzpomínat. Věřím , že ještě hodně úspěchů přijde v kategorii mužů.

 

Jak byste se popsal jako fotbalista a aktuálně trenér a kdo je Vaším fotbalovým vzorem?

Myslím si , že jsem snaživý,obětavý pro tým a snažím se furt a stále učit a zlepšovat. Moje slabina je, že někdy mě vytočí i sebemenší kravina na hřišti . Nechtěl bych trénovat sám sebe.:-) Jako trenér jsem teprve v samotných začátcích . Musím se dál zlepšovat a zlepšovat . Věřím , že semnou budu fanoušci,hráči a rodiče hráčů trpělivý , a já jim slibuji, že budu dělat maximum, abych se jako  trenér a i hráč zlepšoval a co nejvíce klubu v Hořiněvsi pomohl.

Mým fotbalovým vzorem je Lionel Messi . Už od malička obdivuji jeho práci s balónem v rychlosti .

 

 

 

Jaké máte trenérské  nebo hráčské osobní fotbalové cíle?

Mým cílem je dostat s naším klubem Hořiněvsí co nejvýše v kategorii mužů a samozřejmě musíme klást důraz na naši mládež , to je naše budoucnost a to chceme znova nastartovat, tak aby Hořiněves byla uznávaná v mládeži jako v posledních letech.

 

 

Jak těžké je pro Vás skloubit fotbal, školu a rodinu?

Časově zatím trénování , rodinu a školu stíhám . Škola je teď u mě na prvním místě, čeká mě v nejbližších měsících maturita . Rodina a moje dlouhodobá přítelkyně chápou , že jsem blázen do fotbalu , nemají s tím žádný problém a podporují mě a já jsem jim za to vděčný .

 

Co by jste vzkázal všem našim a budoucím hráčům a fanouškům?

Chtěl bych vzkázat všem hráčům, rodičům hráčů, funkcionářům klubu a fanouškům , abychom drželi spolu a zvládli toto těžké aktuální období ve zdraví . Protože to je to nejdůležitější co máme a ve zdraví a v plné síle se sešli v příštích měsících na hřišti a zas začali posouvat Hořiněves dál a dál.